HwEgyqERslSuJtjrxZmMAqGkZ-Tm86NRQ5WwYgOVP0g 2CASE: Inspiratiemagazine van de Bredemeijer Group
De Bredemeijer Group wil een marketing/sales magazine realiseren om de collecties van Bredemeijer, Leopold Vienna en Zilverstad op een eigentijdse en heldere manier aan de markt te presenteren. TALK ABOUT werd gevraagd de volledige coördinatie, tekstproductie en vormgeving van het magazine op ons te nemen.

Lees meer

Drink Me Chai foto2CASE: Productintroductie Drink Me Chai
Drink Me Chai staat bekend als maker van de beste ‘instant Chai’ en is marktleider in Engeland. In Nederland is Foodkitchen de exclusieve importeur en distributeur van dit merk. Drink me Chai wil hier uiteindelijk de nummer 1 ‘instant Chai brand’ worden. TALK ABOUT ondersteunt Foodkitchen hierbij met een productintroductie van 3 maanden waarbij we de Nederlandse consument via diverse on- en offline mediacontacten laten kennis maken met Drink me Chai.

Lees meer

GoodfoodloveCASE: Social influencers - Pastachallenge Villeroy & Boch
Als merk is het goed om online zichtbaar te zijn en belangrijke social influencers als fan te hebben. Om Villeroy & Boch op Instagram onder de aandacht te brengen bij iedereen die gek is op koken, bedachten we de Pasta Passion Bloggerschallenge. Diverse bloggers met Instagramacccount werden uitgenodigd om de strijd met elkaar aan te gaan. Zij ontvingen twee spaghettiborden uit de nieuwe collectie Pasta Passion en werden gevraagd hun favoriete spaghettigerecht te bereiden, het resultaat te presenteren op de borden en hun beste foodpics te delen via Instagram. Een jury koos het lekkerste en best looking gerecht.

Lees meer

PRess event DEFCASE: Persevenement
Aan het begin van het jaar introduceren veel lifestylemerken hun noviteiten op (inter)nationale vakbeurzen. TALK ABOUT zorgt ervoor dat de media in deze periode kennis maakt met de producten. Naast het ontwikkelen van onder meer press kits voor de perskamers van de beurzen hebben we in 2016 een persevenement georganiseerd. In Amsterdam - daar waar de meeste lifestylejournalisten, -stylisten en -bloggers te vinden zijn - opende TALK ABOUT twee dagen de deuren van het eerste Pop-up PR-bureau in Nederland! We presenteerden op één locatie de nieuwe producten van meer dan 20 lifestylemerken én hielden diverse Trend Talks.

Lees meer

DMCASE: Nieuwsbrief GROEN-Direkt
Het hele jaar door kunnen de (inter)nationale klanten van GROEN-Direkt tuinplanten inkopen. De organisatie werkt vanuit een unieke formule. Door de combinatie van monsterbeurzen en een webshop biedt zij een zeer divers en breed assortiment tuinplanten onder één dak. Om relaties te informeren over wat de organisatie nu precies doet en wat de laatste ontwikkelingen zijn, is de nieuwsbrief in het leven geroepen.

Lees meer

Amazona IGCASE: Instagram Amazona
Eind 2015 is TALK ABOUT begonnen met ontwikkelen van een PR-strategie voor Amazona en de uitvoer hiervan. Al snel bleek dat de aanwezigheid van het enige 100% ecologische krijtverfmerk van Nederland op Instagram een must was. Via dit platform kan een groot deel van de doelgroep bereikt worden (interieurliefhebbers, bloggers en stylisten). 

Lees meer

BG brochure 100 jaarCASE: 100 jaar Bredemeijer
In 2014 bestaat het merk Bredemeijer 100 jaar. Een jubileum dat uitgebreid gevierd wordt. Een theepot uit vroegere tijden wordt in herproductie genomen, er vinden consumentenacties plaats etc. Het jubileum is een aangrijpingspunt om op een positieve manier te communiceren over Bredemeijer en de visie achter het merk. Een 100-jarig jubileum geeft een merk de mogelijkheid om zich als autoriteit te positioneren. We benadrukken bij alle communicatie-activiteiten dus zoveel mogelijk de autoriteit van het merk en de kwaliteit en de USP’s van de producten.

Lees meer

Jaga feel free toCASE: Jaga feel free to... change
Jaga levert wereldwijd innovatieve verwarmingsconcepten. Innoveren is belangrijk voor hen. Steeds wordt er gezocht naar verantwoorde en vernieuwende technieken om te verwarmen, koelen en ventileren. Daarbij staan techniek en esthetiek centraal. Jaga voelt zich niet gebonden door tradities en durft regelmatig ‘out of the box’ te denken. Voorheen lag de nadruk voor sales, marketing en communicatie bij Jaga op de zakelijke markt. In de komende jaren wil Jaga Nederland meer naamsbekendheid bij de Nederlandse consument.

Lees meer

Knit by CurverCASE: Productintroductie Knit by Curver
Knit is de nieuwe innovatieve serie van Curver, wereldleider op het gebied van kunststofproducten. Met deze nieuwe collectie toont het bedrijf haar innovatieve karakter en dat krijgt ook in de communicatie- en PR-uitingen veel aandacht. De collectie bestaat uit diverse in- en outdoor producten zoals opbergmanden, klein meubelen, shopping bags en huisdierproducten. Met de nieuwe collectie presenteert Curver voor het eerst binnen én buiten producten (voorheen alleen binnen). Curver stond tot op heden vooral bekend als merk voor kunststof opbergproducten en praktische huishoudelijke producten.

Lees meer